Hiç korkmayın 1 buçuk yıl önce zorunlu sezeryan oldum genel anestezi ile iyiki sezeryan olmuşum normale cesaret edemiyordum etraftan duyduklarım korkutmuştu lütfen doğum sonrası neskafe ve bol bol bitter çikolata yiyin ve bol yürüyüş yapın hayırlı doğumlar dilerim Sağlıcakla kucağınıza alın