24 günlük bebeğim var isilik olmuş yüzü nokta nokta dün duş falan aldırdım bepanthol sürüyorum bi kaç gündür ebeye de sordum napayım diye kendiliğinden geçer dedi yün yelek giydirmiştim alerji yapmış olabilir dedi ebe penye kumaş türü şeyler giydiriyorum var mı doktoruna gösterip de tavsiye alan? Kendi sütümü de sürdüm bebişi huzursuz eder mi bu isilik bilemedim yardımcı olabilir misiniz 🙏🌼💘