Minikmucizemiz_ Kızlar aklıma bir sey takıldı hamilelikte oruç tutanlarınız var mi? Ben mesela günde bir kaç öğün yiyorum çok acıktığın için, aceba oruç ta nasıl olacak merak ediyorum tutmak istiyorum aslında
Dilara556 Minikmucizemiz_ tutamazsın canım bebek senden besleniyor kuranda da geçiyor . Allah korusun aç kalır bebek . Emziren ve hamilelerin bide lohusaların tutmaması gerek
Dark Minikmucizemiz_ tutan var ben tutmadım, sonra kaza edicem İlk aylar riskli, sonrada anneden besleniyor. Doktora danışıp kendi durumunuza göre karar almanız lazım
Pnarvrl Minikmucizemiz_ ilk bebegimde tutmadim ama kazalarini tutarken cok zorlandim. simdi ikinciye yine hamile olucam son ayim tutamicam. Aslinda manevi olarak iyi olacagini dusunsem de beni zorlar eziyet etmeye gerek yok ama kendine guveniyosan doktor da sorun olmaz derse tut. eskiler tutarmis hep anlatiyolar 😆
Nurr_22_22 Minikmucizemiz_ canım bebeğinin rızkını kesme annem hep böyle söyler senden besleniyor zaten ve hamilelik halinde açlığa susuzluğa dayanilmiyor sonrasında kazasını edersin elbet
Dark Minikmucizemiz_ bebeğin beslenme zamanı dediğim gibi doktorunuza sorup karar alın, kaza imkanı varken bence zorlamaya gerek yok
Hilalkmn11 Minikmucizemiz_ bi araştırmada 27. Haftadan sonra tutulur yazmıştı ama doktora danışmakta fayda var bence. Tutabilen de biliyorum hatta aidin Salih açlık öneriyor bebek sağlığı için
poyrazin_annesi28 Minikmucizemiz_ tutmucam tabiki. Zaten aç kaldigimda basım dönmeye başlıyor. Ve bebeğim benden besleniyor. Onun rızkını kesrmem. Borçlarımı da yaşarsam öderim Allah’ın izniyle
EU__1718 Minikmucizemiz_ tutmayı çok isterdim ama açlığa dayanabileceğimi sanmıyorum.acıklığım zaman tekmelemeye başlıyor bi de kullandığım ilaçlardan dolayı bu sene kaldı..