Nursemother 36. Haftada suyumun gelmesiyle hastaneye gittim ama sancım yoktu meğer sancım 100′deymiş ve ben hiç hissetmiyodum açılmam da 1 cm beklediler hala aynı durumdayım suyum da gelmeye devam ediyor suni sancı verdiler yine hiçbir şey hissetmiyodum bebeğimin kalp atışlarını 80′lerde görmeye başladık suyumun gelmesi üstünden de 12 saat geçmişti sonrası acil sezaryen doğuma alındım