Kizlar bu durumu yaşayan oldumu
Ayağa kalkarken uzanırken ara ara vuruyor hissediyorum birsey atıyor gibi oluyor sol kasigimda vuruyor geçiyor bir batma hissi mi desem kramp tarzı kasılma mi desem bilemedim.
Ama ağrım yok kasiklarimda çok şükür
Normal mi acaba