Ozbyt yok endişelenme sürekli dönüyorlar doktorum dedi, 28 de benim kafası aşağıdaydi vajinada korktum erken doğuracam diye 30 da başı yukarı dönmüştü bu sefer ayaklarıyla vajinami ittiriyordu , cuma gittim 31+5 teyim başı dönmüş aşağı felaket baskı yapıyor artık buyuyorda 🤗