agustosboceklerim2 ben 39+2 de kendi sancımla gittim nişanım da gelmişti. Hap koyuyorlar açılma olsun diye. Çok ilgili ebeler. Gece doğum yaptım Allah razı olsun doktorum beş dakika içinde geldi terime kadar sildi su içirdi. Çok profesyonel hiçbir şekilde korkmadım . Şimdi ikinci gebeliğim 33 haftalığım doktorum yine Hayal bey nasipse gene normal düşünüyoruz