nurrrrrr biiiidamla Bekleyenler ne sebep den sezeryan olacaksın. bu haftalariniz da belli oluyor mu sezeryan olmaniz.
Bekleyenler nurrrrrr ben daha önce dış gebelik geçirdim. Tek tüpüm yok. Ve aşılama ile hamile kaldım. Doktor sezaryen olman daha iyi olur dedi. Dün belirledi tarihi.
biiiidamla nurrrrrr benim ilk Doğum sezeryan olduğu için buda sezeryan olacak ayrıca suyum az maalesef normal Doğum yapmam çok zor ...o yüzden 1 aydır hemen hemen tarihimiz belli oldu bizim
nurrrrrr Bekleyenler anladım canım Rabbim hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli kucağımıza aldırmayi nasip etsin inşallah:)
Fatmadeniz Bugün kontrolüm vardı 9 kasım olarak günümüzü aldık rabbim tüm anneleri bebişlerine kavuştursun ve benıde
Bekleyenler Fatmadeniz benim 16 Şubat. 15 Kasım a gün verdi doktor sezaryen için. Bi arkadaşımın son adeti 15 Şubat o da 9 Kasım da sezaryen olacak.
Fatmadeniz Bebegın gelişimiyle ilgili biraz ve kaşıntı gebelik alerjisi 39 haftalık gibi ölçülerimiz şuna 36/6 günlüğüz normalde
Edadeniz Fatmadeniz 9 kasım annesi olucam bende inşallah :) ilk bebeğimi genel anesteziydi bu kez belden dedi drum çokkk tırsıyorum :((