Merhabalar reglim 6 gün gecikti dün çok hafif kahverengi bugün bir damla pembemsi akıntı gördüm. Regl olacağım sandım ama olamadım sadece göğüs hassasiyetim var hiç belittri olmadan hamile kaldığını öğrenen oldu mu? Tam yumurtlama günü değil doğurganlık orta doneminde birliktelik olmuştu. O yüzden ihtimal var mı emin olamadım