Fbd inan bana kayseri'den denizliye gitmek daha güzel. Denizliyi bilirim insanları sıcakkanlı ege sonuçta. İzmirliyim ben de. Kayseri'de çok zorluk çektim buralıymışsın bilirsin. İnsanlar beni bunalttı. Soğuklar, sarılmalar öpmezler, İzmirliyim diye kötü bakarlar. Bir kere elbise giydim komşum görünce "aaa başkaları baksın diye mi giydin bunu" dedi. Şok oldum bir şey diyemedim. Yaşlı kadın. Ramazanda bile neden oruç tutmadın hsta mısın diye çok sordular. Ben kimseye orucunu imanını sormadm ama bana çok sordular. Benim bildiğim bunlar allahın kula sorduğu sorular ama kul kula sorar olmuş. benim geldiğim yerde böyle şeyler yok işte. Dayanamıyorum. Güler yüz istiyorum. Bi bakkala girdiğimde hayırlı işler dediğimde gülümsesin teşekkür etsin istiyorum o kadar basit şeyleri bile özlüyorum ki. Kolay gelsin diyorum cevap vermiyorlar. Soğuk memleketin soğuk insanları. Ya kayınvalidemin iki oğlu var sarılıp öptüğünü görmedim hep tokalaşırlar. Çok ilginç.beni komşu annem bile koklayarak öperdi. Ayy çok dolmuşum😂