KeriminAnnesi Ben doğuma eşiminde girmesini istiyorum hangı hastanelerde bu durum serbest biliyor musunuz acaba tsk ederim şimdiden 💕💕
EbrarBulut Pcdshn Aritmide giriliyor diye biliyorum nst ye girerken görmüştüm önce anne girdi doğumhaneye 10 dk sonra babasını çağırdılar
KeriminAnnesi Hbb bizimkininde girip girmiceği belli değil bi evet diyo bi hayır ☺ama girer heralde ya beni yalnız bırakmas 😍😍
Bursali Ceylan hastanesinde de giriliyo doktorum izin verdi ama esim istemiyo korkuyom tek basima napcam dogumda 😕
Hbb KeriminAnnesi bizimki konusu geçince bile hayır diyip kapatıyor 😄 bizim yerimizde olsa bu erkekler ne yaparlar acaba 😂
EserNagihanSnmez Osmangazi hastanesin de doktor Gülay hanıma sormuştu yeğenim baba Doğuma girebiliyor mu diye. Kadının verdiği cevap niye o mu doğurtcak... şu hastaneden herkes şikayetçi ama bi okadar da tıklım tıklım anlamış değilim?
Bursali EserNagihanSnmez oraya hic gtmedim ama şehir icinde bi ozel hastane o var hemde uygun fiyati bildim kadariyla devlet gibiymis gerek yok gitmeye medical park var pahali hayat hastaneside uzak geliyo galiba bana ters kaliyo bunlar