Hanımlar 29. Haftamın ortasındayım , nişanenin tıp diline göre sümüksü pembemsi olduğunu okudum uzun süredir bi akıntım söz konusu hamilelikte olabildiği söyleniyor tabii ama sanki arttı gibimede gelmiyo değil beyaz ve sarı renkte geliyor sizce endişe duymalı mıyım yoksa normal mi