Diyar75 ohhh uyusun bebiş 😂benim oğlum da öle çok uyurdu arada bir yaşam belirtisi verir kipirdardi doğdu asla uykusuzluk cekmedik Allaha şükür her yerde uyurdu 5 yaşında bitakti öğlen uykusunu öle soliyim bakalım kızım olcak o nasıl olcak inşallah abisi gibi iyi huylu olur oda 😂😂yoksa hiç görmediğim bi durumda karislascem napcegimi şaşarım artık