Aslihanfs Şu şekilde oldu; sabah 10:00 ben birden ağlamaya başladım, inanılmaz yalnız ve çaresiz hissettim eşime sürekli bugün işe gitme dedim. O da çok endişelendi benim için. Aklım kalacak yapma böyle dedi. Söz birkaç saat sonra geleceğim dedi ve gitti. 10:30 tuvalete girdim. Çıktığımda iki bacağımdan su süzülmeye devam ediyordu taksiyi aradım ama durduramıyorum taksi gelene kadar 5 kere iç çamaşırı değiştirdim. En sonunda çareyi doğum sonrası külotlarından (hasta bezi) giymekte buldum. Ve evet suyum gelmiş meğersem :)