esmerella37 Kzlar ıphonum var wifi tuşuna tıklıyorum acmıyor ne yapmam lazım anlıyan varmı ? Wifi kullanamıyorum
[silindi] esmerella37 eski iphone telimde yaşadığım sıkıntı wifi yeri bozulmuş demişti teknik servis bana bende int yetmiyo die eşim yeni tel aldı bana kendinin int çok die de onu aldı 🤭🤭
Melisasak145 esmerella37 eşim telefoncu ve sürekli iphonrleri tamir ediyor kronik sorun wiffi entegresi bozulmuş değişmesi gerekiyor canım 😘
esmerella37 SebnemRasit böyle cıkıyor cnm düzenleye bastım boyle https://imgyukle.com/i/J6xVmM https://imgyukle.com/i/J6xn6h
esmerella37 Melisasak145 yaa bozulacagını sanmıyorum yerinden oynamıs da olablr yani 450 tl para istıyolar daha gormeden cok sacma yani belki bozuk degl daha yeni aldım telefonu
Melisasak145 esmerella37 biz izmirde yaşıyoruz eşim parcacilardan 150 TL’ye alıyor o fiyat 2 katı başka yere sormanizda fayda var