deletedmom507 Fikriyelker bi sorun yok suyu herşeyi normal geç kalınmış bi zaman değil diyorlar salı günü bi daha gidecem inşallah kalmaz o güne de kendiliğinden başlar
Fikriyelker Ben kilosu için dedim 4 kiloyu geçince normal doğum yaptırmıyorlar ya o yüzden. Ablamın 38. Haftada bebek 4 kilo diye sezeryan yapmamak için tabletle doğumu başlattılar çokta kolay güzel bi doğumu oldu. Tablat rahim ağzını yumuşatıyo daha kolay açılmasını sağlıyor.