Valla ben çok rahatsızlandım belki de korona oldum 12. Haftamda burnum ilk kez böyle tıkanmıştı nefes alamıyodum hiiç deniz suyu falan fasa fiso doktoruma gittim nefes alamıyprum sıkıyorum burun spreyli dedim günde iki kez olabilir dedi nefes alamamakta kötü dedi birazda vitamin ilacı nac ilaç falan yazdı iyileştim tabi spreyi ben bi kaç gün günde 4 kez sıktım sonra toparladım Rabbime de kullanırken dua ettim valla ne olur birşey olmasın diye çünkü gerçekten dayanılmaz bi tıkanıklık