hzl040823 Kızlar acayip burnum tıkanıyor grip oldum böyle nefes almakta çok zorlanıyorum tıkanıyorum çatlayacak gibi hissediyorum dün burun spreyi sıktım da rahatladım siz de kullanıyor musunuz? Bu ara 29. Haftaya giricem 12 den sonra
SebnemRasit hzl040823 yasak sprey kullanımı plesanta daki damarları büzüştürüyor doktorum demişti dikkatli ol. Serum ve tuzlu sudan başka kullanamazsın.
[silindi] hzl040823 ay aynısı bende de var çok afedersin salya sümük gribim nefes alamıyorum nasıl gececek anlamadım bir de bi baş ağrısı yapıyor anlatamam
Ygmrnrr_ hzl040823 canim bende cok fazla burun tikanikligi yasiyorum 24 haftaligiz doktorum deniz suyu sprey verdi bi tik rahatlatiyor ama ben kullandıktan bir sure sonra burun bandi takiyorum bnce en guzeli o doktorum da bi zarari olmadigini soyledi
Hallerimvarbenim hzl040823 Burun spreyi kullanma canım. Okyanus suyu alabilirsin eczaneden. Yada sıcak suya vikis karıştırıp buharını soluyabilirsin
hzl040823 SebnemRasit yaa nöbetçi eczacı kullanabilir demiş eşime bende sıktım ama onsuz da rahat edemedim sabah 4 e kadar uyuyamadım sonra sıktım
Aysenur222 SebnemRasit yo alakası bile yok ben kullandım hep kullanıyorum prafösörüm gayette normal kullanabilirsin diyor ona bakılırsa hamileyken antibiyotik bir cok kullanılabilen ilaç var
hzl040823 [silindi] geçmiş olsun 💐 valla bende öyle yüzüm kızardı silmekten burnumu baş ağrım da var gece de acayip burnum tıkanıyor nefes alamıyorum göğüs kafesim ağrıyor nefessizlikten
OzGus [silindi] Deniz suyu çok rahatlatıyor iki hafta önce oldu burun tıkanıklığı baş ağrısı sanırım sinüzit olmuşum okyanus suyu eczanelerde satılanlerdan aldi.esim çok rahatlattı baş ağrısı kalmadı
[silindi] hzl040823 vallahi bende öyleyim nefes alamıyorum agzımı açıyorum bu sefer de agzım kuruyor hapşırmaktan silmekten burun kemiklerim agrıo acile gitsem bir şey yapmayacak hamileyim diye habire ballı süt içiyorum kaynar kaynar meyve yiyorum sende öyle yap canım tez zamanda iyileşelim inşallah
SebnemRasit hzl040823 aynen hiç birini önermedi doktor yalvardım hatta. Eczacının dikkatin den kaçmış olabilir yinede kullanma derim bi kereden bişey olmaz ben eşimin spreyinden 4-5 defa sıkmışlığım var belli süre vardı aralarında tabi
[silindi] hzl040823 hayat kurtarıcı bi sprey ama hamilelikte kullanılır mı bilmiyorum bir de bağımlılık yapıyor o sprey canım dikkatli kullan
FatosNazim53 hzl040823 illadin bağımlılık yapıyor haberiniz olsun. 4 yıl illadin yüzünden neler çektiğimi ben bilirim. Tavsiyem size doktorunuza sorup doğal burun spreyleri var onlardan alın. Benimde burnum sürekli tıkanıyor. Ben doğal olanından aldım. Hala kullaniyorum arada bir.
hzl040823 SebnemRasit ayy valla sabah 4 e kadar dayandım dedim olmuyor sıkıyım ilk defa kullandım bende hamileliğim de 😞 dayanmaya çalıştım ama uykusuzlukta mahvetti
CeydaST hzl040823 ben de tıkandığımda otrivine sıktım ama öyle faşş diye değil yavaşça sıkıp damla haline getirip öyle sıktım burnumu çekmeden içeride yaydım valla nefes almadan olmuyor ya bir şey olmadı çok şükür inşallah ta olmaz ya
hzl040823 [silindi] amin inşallah tüm hastalara şifa versin rabbim bende ıhlamur içiyorum içine ayva limon bal koydum 😅 benim de boğazım ağrıyor süt içince daha çok boğaz ağrım oluyor benim ondan hiç içmem sütü ben hastayken
hzl040823 [silindi] ilk defa kullandım hamilelikte, ama çok dayandım baktım baya kötü oluyorum sıktım😞
hzl040823 Hallerimvarbenim bende buhar makinesi mi alsam diyorum hem çocuk için de iyi olur diye. Valla evde hiç bi şey yoktu burun spreyi haricinde tuzlu su da açmazdı beni çok fenalaştım 🥺
[silindi] hzl040823 artık hangisi iyi gelirse canım vallahi bu zaman da en iyi ilaç doğal şeyler onlarıda benim bünyem kabul etmiyor işte illa ilaç içip iyileşmek istiyor değişik bi yapım var 😂
Hallerimvarbenim hzl040823 Bunar makinası da çok öneriyorlar ben küçük bi tane aldım performansı iyi dediler oğlumun odasına kullancam kendim hasta olduğumda hiç aklıma gelmedi 😅
m_k34 hzl040823 burun tıkanıklığından bende mahvoldum dün gidip buhar makinesi aldım bı tık iyi geldi en azından nefes alabiliyorum biraz icinede okaliptüs yağından koydum ferahlatiyor ortamı.
hzl040823 [silindi] valla hamile olmasam bi agumentin patlatırdım 😂😂😂 bi gece de hasta oldum evden dışarı çıkmadan😞😞
glycnkrt hzl040823 bende 24.haftamda grip ve öksürük geçirdim. iyileştim çok şükür 2 haftada. doktorum bana antibiyotik+ theraflu+ iliadin sprey+ sulfarhin krem verdi. spreyi 5 gün kullanıp bırakıcaksın 2 gün sonra yine sıkarsın. ama sulfarhin krem gece yatarken sürünce çok iyi geldi. tabi burun kanaması geçirmediysen. doktoruna danışmalısın bence.
hzl040823 glycnkrt burun kanamam oluyor sabahları ama bu ara olmuyor şükür illadin verdiğine göre doktorun çokta zararlı değil demek ki🙃(kendimi teselli etme şeklim)