Arkadaşlar bu aralar tansiyon düşüklüğü yaşıyorum hatta geçen toplu taşıma da baya düştü ve fenalaştim üstünden baya geçmesine rağmen ölçtügüm de 10 6 çıktı, şimdi ise baş dönmesi hissettim ölçtüm 13 5 çıktı, benim gibi düşüklük yaşayan var mı aranızda