Sedamete Edas bende normal sanıyordum doktoruma yazmıştım hastanemizin acilinde ultrason çektir damar tıkanıklığı olmasın dedi eğer damar tıkanıklığı değilse normal diyebiliriz dedi geçen hafta çektirdim çok şükür normalmiş bence sende git bi baktır canım arter doppler gibi bir şeydi
iremsknn Edas çok normal benim davul gibiydi her şey de normaldi, doğumdan 3-4 gün sonra iniyor :) Her türlü fiziki değişim için kendine 4-5 ay tanı değişimi göreceksin. Kolay değil vücut doğuma hazırlanıyor. Hayırlısı ile kavuşun 🫶🏼
Nuray08 Edas benimde sag ayağım sisiyordu 6 . Aydan sonra tansiyonum hep jormal çıkıyordu 38. Haftada gene ayağım sisti o sabah bulantim vardı tansiyonum 15.10 du Öğün dogum yaptirdi doktorum . Tuzlu ve hamur işinden uzak dur cnm birde tansiyonunu sabah akşam muhakkak olc . Bazen ödem den kaynaklı da şişiyor evham yapma kendine
[silindi] Edas canım ayagını yukarı kaldır biraz yüksekte dursun aksamları biraz soguk su ile yıka tuzsuz yemeye çalış benim dr bunları söyledi bana normal dedi tek bacagım şişiyor benimde sadece
Edas iremsknn ayaklarımı görünce tanıyamıyorum çorap bile olmuyor kocaman oldular ayakkabılarım bile olmuyor
blacklil Bende 37 haftalığım ve ilk kez bu kadar çok ayağımın şiştiğini görüyorum,ödem kaynaklı büyük ihtimalle ama umarım bu sorunu çözebiliriz 🥲