vyusala kayınvalidem annesinin ismini koymak istiyor Nazlı ismi benim hoşuma gitdiyi için hiç bir şey demedim ama eşim istemiyo farklı bir isim düşünelim diyor -
Summerwine vyusala eşin de istemiyorken farklı isim düşünün.Kendi isimleri bitti anneanne babaanne isimleri başladı.Ben sevmiyorum aynı ailede bir sürü aynı isim o yüzden söylüyorum
Tbayram vyusala Bende iki isim arasında kalmıştım biri nazlıydı ikisini de kağıda yazıp eşime seçtirmiştim eşimin istediği çıktı ama ben nazlı kızım diye seviyorum yine de isim olarak koymasakta nazlı bir kızımız olacak gibi hissediyorum 🤭
Nazlicangrhn-3009 vyusala kendi adım Nazlıcan ismimin özelliğini sonuna kadar taşıyorum babam kızı olacaklara sakın adını nazlı koymayın çok nazlı oluyorlar diyor 😂😂🙈🙈 ama bence Nazlı ismi çok güzel naif yinede siz bilirsiniz 🥰
Momsy410 vyusala normalde eski isimleri severim ama begenmedigim bi isim. Bence esin de istemiyor madem baska isim bulun
vyusala Tbayram nazlı kızım diye sevmek çok güzel ☺️Allah sağ salim kucağınıza almanızı nadib eyləsin aynı zamanda banada sağ salim kucağıma almayı nadib eylesin
vyusala Nazlicangrhn-3009 Yaa nazlı olsun zaten bende nazlı olmasını istiyorum İsmi başkada olsa ben ben nazlı kızım diye sevicem😊
Nazlicangrhn-3009 vyusala eğer hoşunuza gittiyse koymak isterseniz nazlı ismini koyun bencede güzel bir adımız var 🙈🥰