Dilek_ackbas yok çok şükür alınmadı herşey yolunda 3 kilo doğmuştu,yani ben sabah akşam ölçüyordm şuan 30 haftalık hamileyim ama çok şükür şuan tansiyon problemi yaşamıyorum ama mesela kızımda baş ağrısı oluyordu çok ordan anlayip olcuyordum 14 9 ,15 9 flndi size birde tavsiyem olsun karar sizin tabiki lütfen günde 2 buçuk 3 litre su tüketin ben hiç su icmiyorudm kızımda sizin tansiyonunuz iyi ama ilerleyen haftalarda yükselme olabilir belki benim doktorum öyle demişti çünkü siz suyu ihmal etmeyin