Blut 38+5 olduk bir süredir kadık bel ağrılarım var, dün nişanım geldi akşamına sancım oldu ama her zamankinden şiddetli. Süre tuttum maalesef düzensizdi. Bakalım bizimki ne zaman gelecek,yarın kontrolüm var. 40ı bulsunda istemiyorum ama sağlıkla gelsin yavrularımız