38+1 haftadayım doğmak gibi bir niyeti yok sanırım benim kızımın hergün doğuracakmışım gibi beklemekten yoruldum artık her an ev derli toplu temiz olacak sanki bir an dağınık olsa doğuracakmışım gibi rahatsız oluyorum gece yatarken bir bardak bile ortada kalsa rahat edemiyorum bakkla bile çıksam evde heryer derli toplu olmalı çıkamıyorum evden başka türlü takıntıya dönüştü artık bu durum ve yoruyor beni doğacak gibi de görünmüyor daha