Emynr Arkadaşlar doğum ücretini bilen var mı ben yeni taşındım randevu da alıp öğrenemiyoruz yardımcı olurmusunuz
Tubatgn Emynr Siz Prof tercih etmişsiniz o zaman bende üniversite hastanesi takipliyim ama ücret ödemiyorum. Öğretim üyesi ya da Prof kendisi belirler ücretini ancak kendisinden öğrenirsiniz. Eğer doğumu ona yaptıracaksanız. Ama direk doğuma giderseniz nöbetçi doktor ebe yaptırır doğumu
Emynr Tubatgn yaa bana hastane belirlediği ücret denmişti doktoruma sormam gerektiğini bilmiyordum teşekkür ederim ☺️
bebegim-1 Emynr ben Cemile hanıma gidiyorum çok memnunum ve sıra konusunda da 2 3 haftadır sıkıntı yaşıyorum
Htchsn Emynr ben çok memnundum 9 ay boyunca zehra hanima gittim doğumu da o yaptırdı, hatta numarasi da vardı her ne olursa mesaj attım hepsine saat kaç olursa olsun dönüş yaptı ,
Emynr bebegim-1 ya Cemile hoca mesajlara da cevap vermiyor ya 37 haftadayım çok zor randevu alıyorum zaten doğumuma girsin istiyorum ama bilemedim acaba normal doğum ücreti ne kadar
Htchsn bebegim-1 27 aralıkta yaptim sezeryan oldu 1800 tl ödedim. Normal doğum icin 4 bin demişlerdi ayrica
Htchsn bebegim-1 ayrıca ben hastaneyi De çok begendim kırıkkaleli değilim buraya taşındım çok korkuyodum ama hastanedekiler çok ilgilendi , üstelik ailemden kimse gelemediği için eşimin kalmasına izin verdiler
bebegim-1 Emynr Ben mesajlara dönüş alıyorum ilk zamanlarda biraz geç dönüş sağlıyordu ama 2. mesajı atmaya çekinmeyin görmüyor olabilir, mesaj atarken de kaç haftalık olduğunuzu falan yazın bir kolaylık sağlar diye düşünüyorum
bebegim-1 Htchsn bende Kırıkkale li değilim bu yüzden bana hastanesi falan değişik geldi daha alışamadım ☺️
Umay-58 Htchsn merhaba bende deprem yüzünden kırıkkaleye gelmek zorunda kaldım 36 haftalık gebeyim üniden cemile hocadan nasıl randevu alınıyor bilmiyorum siz biliyorsanız yardımcı olur musunuz
Bhryeatss Umay-58 canım öğretim üyesinden randevu almak için araman gerekiyor sayfasında var numara ara ordan alabiliyorsun
Umay-58 Bhryeatss ya arıyorum ama cemile hocadan randevu alacaktım der demez suratıma kapatıyorlar 3 - 4 kere aynı şey oldu bende hocadan rica ettim sağolsun yardımcı oldu