Bendede iki kulak tıkandı kbb doktoruna bu hafta gittim kulağımın açılması için damla verdi 30+2 olduğumu söyledim hiç bi zararı olmaz bir hafta sonra kulağımi yıkatmami söyledi eczanedeki personellede konuştum zararı olmaz dedi sol kulağım yıkanmadan açıldı sağ kulağımda açılsa rahatlicam