Dalklncebru tugcezengin23 abla bende yaptırdım cuma günü ynai sadece bir kan alıyorlar Temiz çıkarsa üçlü dörtlü testlere baktirmayacagim.
ozley tugcezengin23 yaptırdım. Doktorum herhangi bir sürprizle karşılaşmamam için yaptırmamı önerdi. Risk varsa bilip ona göre hareket ediliyor sonuçta. Bence yaptırılmalı.
Kalbiimde2can Bu 2li tarama dediginiz ense kalinligi ölcümü mü bu down sendromu riski varmi diye baktiklari? Kusura bakmayin ben yurtdisindayimda ondan sordum 🙈öyle ise benim randevum yarin bakalim ne olacak insallah iyi haberler alirim🤲🏻
ozley Kalbiimde2can evet down sendromu veya başka bir kromozom hastalığı var mı diye bakılıyor. Öncelikle ultrasonda ense kalınlığına ve burun kemiğinin oluşup oluşmadığına bakılıyor. Daha sonra kan alınıyor. Kanda iki değere bakılıyor. Risk bu sonuçlara ve kişinin yaşına kilosuna vs. göre yorumlanıyor.
Kalbiimde2can ozley Anladim canim cok tesekkürler evet ilk oglumdada yaptirdim simdide yaptircam insallah bi sorun yoktur dua edin lütfen🤲🏻♥️
Kalbiimde2can ozley Sükür hersey yolundaymis canim doktorumuz cinsiyetini bile tahmin etti erkek gibi dedi bakalim ne cikacak🙈🤭♥️
ozley FeyzaBkn sadece kan sonucu e nabıza düşüyor. Ondan da bir şey anlaşılmıyor. Risk grafiği doktorda görünüyor.
FeyzaBkn ozley Risk grafiğini vermediler kendi sistemine girdi kan sonucuyla birliktemi veriyolar grafiğide