Asli0611 arada 300 lira gibi bir fark varmış. Kişiden kişiye değişir tabii bakış açısı ama misafirlerle annenin yattığı alanın ayrı olması bana mantıklı geliyor.
Şahsen ben uygunluk olursa tutmayı düşüniyorum.
Diğer odalar epey ufakmış. Süslemeyi de kendim yapıcam