kadr3 1 aya yakın gözlerimde çok ağırlık var kapanıyor uykum yok ama ağırlıktan kapanıyor sanki, Bi gözümün ucu dışa doğru daha çok ağırlaşıyor gibi hissediyorum, böyle olan var mı? Acaba hamilelikten mi ?
Hilaynur kadr3 şeker veya tansiyon yükselmiş olabilir genelde gözlerde şiş gibi hissetme ve şişme oluyor (bende oldugu için biliyorm )