Selam kızlar 19 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonu mu bilmiyorum ama bikini kısmımda bı şişlik oluşmuş iç kısmında baya dıştan görünecek şekilde internetten araştırdım enfeksiyondan olabilir diyolar doktora sordum onlarda öyle dedi cuma kontrolüm var ama daha erken gitmeyi düşünüyorum endişeleniyorum çünkü böyle bi durum yaşayan varsa yazabilir mi