Gns5501 Kızlar 18. Haftamdayım, folik asit+ d vitamini kullanıyorum hala. Benim bildiğim 3. Aydan sonra folik bırakılır yerine kalsiyum ve demir başlanır. Bilginiz var mı bu konuda?
TTtutku Gns5501 d vitamini sürekli kullanılıyor hatra 3.aydan sonra emzirirkende kullanılan d vitamini veriyolar folik asit evet bırakılıyor Doktor’un bıraktırır geri kalanı ise durumuna göre
Tgcccc Gns5501 15 haftalıgm 13+5 iken doktorum folik asiti kesti d vitamini verdi ve özel bi vitamin regenesis max verdi ve ayrıca kan hapı.Yani folik asiti kesip 3 şey kullanıyorum o günden beri
Gns5501 TTtutku ben de bırakılıyor diye biliyorum fakat devam et dediler. Yarın tekrar gideceğim soracağım sağlık ocağında
Yusra61_ Bende 18 . Haftamdayım doğru söylüyorsun folik asit bırakılıyor bende şuan da Decavit kullanıyorum