Hamilelik ve emzirme döneminde yapılan yeterli bir çalışma olmadığından dolayı net bir şekilde zararlıdır ya da zararlı değildir demek mümkün değil. Ancak emzirme sürecindeki hormonal değişimlerden ötürü de kıllanmanızın kontrolünü sağlamak kolay değildir. Açıkcası boşa zaman ve para kaybı, eğer ciddi bir kıl sorununuz yoksa emzirme döneminizi bitirmenizi tavsiye ederiz🌸