Aysenur_61 Dijital erken gebelik testi yaptım sonuç + pozitif çıktı sonra tekrar aynı anda normal test yaptm onda tek çubuk çıktı sonra dijitalin içini söktüm icindeki iki cubuk vardı mavi net silik kafam karışık biri erken gelebelik hamilemiyim sevinemedim 😞
Aysenur_61 Canor var diye biliyorum ama tereddüt ettim diğer teste negatif çıktı dijital de haftalık olsa gösteriyor
Canor Aysenur_61 sanki silik var gibi ama garip diğeri iki çizgi yarın kan ver istersen bi belirtin var mı
Aysenur_61 esmerella37 Sizlerde erken belirtiler oldumu bende vucut bel ağrısı dışında bende bişey yok