Pearlyy Kızlar 34+4 teyim bugün akşam karnımda gaz sancısı gibi ağrı, bol bebek hareketi ve ara ara sertleşme oldu. Uzanınca şimdi daha iyiyim. Sizce bu yalancı sancı mı yoksa erken doğum belirtisi mi? İlk doğumum olacak bilmiyorum o yüzden…
2022bebeki Pearlyy Erken doğum değil bedeniniz kendini doğuma hazırlıyor. Dinlenince geciyorsa zaten yalancı sancilardir gerçek sancılar düzenlidir 🤗
Pearlyy Yani aslında bende öyle düşündüm, ama panikledim ister istemez 🥹 genel bi rahatsızlık var karnımda… son haftalar hep böyle sanırım. 2022bebeki
2022bebeki Pearlyy Haklısınız gebelik okulunda ve ebemden öğrendim ben de yoksa paniğim devam ederdi.🤗 ağrıların şiddeti türü çok değişiyor gerçekten en zor ay son trimester