Kızlar gebelikte antibiyotik kullananan var mı ? Dün gece sol ayağımda inanılmaz bir ağrı başladı ve üstüne basamıyordum sanki üstünden araba geçmiş gibi , doktor selülit yani lopidem dedi ve agumentin 1000 mg verdi , içip içmeme konusunda kararsız kaldım , bu şekilde ağrı yaşayan oldu mu sadece sol ayağımda vardı ağrı kesici serum yaptılar parol , yedi buçuk aylık hamileyim bu arada