Sibelemreemre bende 33. Haftadayım. 31den beri kalça kuyruk sokumu bacak ağrısı var. Sanki böyle kemiklerim ağrıyor gibi. Bana doktorum her şeyin normal olduğunu, çatımın doğuma hazırlandığını, kalsiyumu arttırmam gerektiğini söyledi. Bebek tüm kalsiyumunu senin kemiklerinden alır eğer yetersiz beslenirsen dedi. Gerçekten de beslenmemi biraz daha düzelttim. Magnezyumu almaya devam ettim. Nadiren ara ara olmaya başladı:)
Karnım hep gergin. Bir yerde toplanmıyor sürekli dönüyor dolaşıyor bizimki :D Özellikle son birkaç gündür yukarı çıktığını hissediyorum. O daha da canımı acıtıyor çünkü karnım gerilip duruyor.
Yani doktorum bana bunların çok normal olacağını üzerine basa basa anlattı. Kanaman, dayanamayacak bir ağrın, tüm vücuda yayılan bir şişmen ya da bebeğin hareketlerinde gözle görülür bir azalma yoksa korkma normal dedi. Yine de kendi doktoruna mutlaka danış kuuzum