Bende de kusmalar vardı, doktorum reflü tetikliyor demişti bebek de mideye baskı yapıyor tabi. Nescafe reflü yapmış olabilir canım üşütmen de cabası, ben de mandalina suyu içip senin gibi olmuştum afedersin öğlen yediğimi bile gece 11 gibi çıkardım :( ama tabi için rahat etmiyorsa bir acile görün