Muside Dün sezaryen oldum kızlar dün çok az lavaboya çıktım ama bugün hiç çıkamadım ve taburcu olduk sabah evdeyiz ne yapmayalım
KayserigeLini38 Ah onu bir ben bilirim 20 gğn önce Doğum yaptım yerlere kapandım yuvalet sorununda öldğm bittim neler cektim ağlaya ağlaya emziriyordum bebeğimi ilk iki üç gün agrı olmuyor ama sonra yapmaya yapmaya sancı ve acı agrı oluyor hemen önlemini şimdiden al arkadasım. Duphalac şurup al hemen .