AyseYldz Vusaleeee benim 26 haftalık 30 mm dedi doktor. 12 haftalıkken 33 mm di. 22 haftalik 35 mm. Doktor herhangi bir önlem vs aldırmadı hic. Haftaya 29 haftalik kontrole gideceğim
kitapkurdu Vusaleeee 24de 2,7 çıktı. 32haftalık olduk hala aynı. Sadece Protestan kullanıyorum. Ağızdan.
Aysenur46- Vusaleeee serklajlıyım 26. Haftada sancıyla gittim 16m dedi acil yatış yapıldı iki gün sonra çıktım wc harici kalkmiorum şuan 28 bakalım nereye kadar gidicek🥹🤲🏻
Damlanek AyseYldz 23. De 33mm çıkınca dr bana çalışamazsın dedi haftalarca yattım ve kendimi kötü hissettim 29 a giricem şimdi hala 33 dü en son 2 hafta önce bakıldı fitil kullanıyorum bu arada sizin dr unuz daha iyi bence benimki aşırı panik…
Bebek-01 32 haftaligim 30. Haftadan beri 18 mm ağrı sancı kanama olursa gel diyolar 2 hafta geçti bakalm ne kadar daha geçer bilmiyorum
Serklajligebelik Vusaleeee serklajdan sonra bir daha ölçülmedi . Artık önemli olan dikişin sağlam olması dedi doktorum
AyseYldz Damlanek inanın hangisi doğru bilmiyorum ama perinetolokta bana olumsuz bir şey dememişti . Bende ne olur ne olmaz iki hafta sonrasına randevu aldım doktoruma düşüş var mı öğrenmek için. Benim anladığım kadarıyla düzenli bir şekilde düşmemesi ve sınırın altında olmaması önemli. Doktorum senin haftana göre ölçü normal diyor endişelenme diyor. Bakalım ç.tesi kaç çıkacak
Serklajligebelik Emine52_34 merhaba hayır hiç olmadı .Progestan kullanıyorum sadece onun akıntısı oluyor
iremsenpli11 Benim 22dev18mm le serklaj oldum yatıyorum şu an 30+1iz bakalım nereye kadar gidecek bende bilmiyorum son bir kaç gündür belde hafif ağrılarım var bugünde biraz adet sancısı gibi ağrı eklendi devam ederse doktora gideceğim tekrar