ilaydadmr
Ben yemiştim önerilmeme sebebi çok baharatlı olup rahatsız etmesinden canım, etli de bakteri oluşturuyor.
Ne kadar rahat olursan o kadar hamileliğinde rahat geçer umarım.
Herşeyden az az yiyebilirsin abartmamak süretiyle bence, benim eşim çok takılıyordu doktorum bir gün karın hasta değil hamile her şeyi sakınma ondan dediği günden beri rahattım🤗