Esraszr benim arkadaşım 15 gün önce doğum yaptı onunda plasenta yaşlanması vardı bi kaç kez hastanede yattı doğumu erken oldu biraz ama şuan ikiside gayet iyi bebeşi çok sağlıklı herşeyi tam yani hiicbir sorun yok için rahat olsun benimde plasentam rahimi kapatmış kanama olabilir dedi kötü şeyler okudum nette ama Allah büyük o ne derse o olur hayırlısı neyse onu nasip etsin bizlere bende endişeliyim ama sağlıkla kucağımiza alıcaz bundan da eminim sakın ol ve stres yapma emin bizim gibi senin gibi çok ama çok anne adayı var zorlu bi süreç ama altından kalkabiliriz Allahın izniyle ❤