Merveunal13 Selamlar ben de var ama ne acı ne ağrı olan hemoroid . Bu şekşlde olup normal doğuran var mıdır? Arkadaşım bu hafta doktora söyle hemoroidininin olduğunu bilsin dedi ona göre yönlendirir dedi.
1Gunes Merveunal13 hemoroid derecesine göre değişiyor kuzum o ileri derece hemoroid ise genelde sezeryan ama gebelik ile oluşan bir hemoroid ise (ki benim ki gebelikte demir ilacının kabizligi ile cikti ) doktor sorun görmedi normal doğum için. Gebelik öncesi yeme içmeden kayaklı hemoroid olanlarda ileri derece olduğu için sezeryan yönlendirme oluyormuş. Ben genel cerrahiye gittim yeni olduğu için normal doğuma engel değil dedi.
Merveunal13 1Gunes benim önceden vardı ama dediğim gibi acısı vs ağrısı kanaması yok o halde genel cerrahi görmesi lazım
1Gunes Merveunal13 aynen kuzum ama sen yine kendi kadın doğum doktorun ile de bu durumu konuşup bildir onunda belki bakması gerekebilir