ibrahimlichinare lerem_merel aynı belirtiler bende de var + olarak sağ bacağım ağrıyor. Normaldir bence. 5+1′iz
lerem_merel QBuse1123 sabah biraz lekelenmem oldu doktor randevuma daha var korkuyorum inşallah kötü birşey değildir 🥺🤲🏻
Ruhsuz Ben de 7+5 benimde 5 haftalıkken başladı Kasık ve bel ağrısı halen devam ,ben de de lekelenme oldu 2 gündür geçti sürekli yatıyorum