minikoglumuz hafta itibari ile bebek hareketleri kaç günde bir hissettiniz yoksa her gün hareketli mi
minikoglumuz Mel-ike12 her gün hissedemiyorum sol kasigimda 3 günde bir yada 2 günde bir Bi hareketlerini hissediyorum no4mal mi değil mi anlamis değilim
Mel-ike12 minikoglumuz herkes aynı değil doktor bana amniyos sıvısı az dedi bebeğin hareketlerini takip et dedi belki o yüzden aklım hep orda en ufak kipirtisini hissediyorum endişelenme bo de ben 18. Haftadan beri hissediyorum ilk zamanlar öyle oluyo
selinsmother 23+5 hergün kesin hissediyorum. 1 haftalık taşınma sürecim oldu o zaman yattığımda elimi koyduğumda hissedebilmiştim