Gizo20 Merhaba :) Ben 34+1 hamileyim dünden beri vajinamda bi ağrı var üşüttüm mü yada normal mi bilemedim. Doktorluk bi durum var mı sizce ? Ve zeytinyağ koysam vajinama olur mu ki ? Yardımcı olursanız çok sevinirim
YagmurAnnesi Gizo20 33+3 olduk bizde. Biraz fazla temizlik yaptım bugün vajinada baskı ve batma hissettim. Ama normal bir şey zaten. Dinlenince düzeldi
soilsmell 34.haftamdayım bendede oluyor doktorum normal dedi sadece sürekli uzun süreli olursa gel dedi bebek büyüdüğü için içerisi dar geliyor vajinaya baskı yapıyor dedi