Maşallah kızlar gunleri erken vermiş. Ilk doğumunuz mu bunlar çoğunluk 38 hafta. Ben de nasipse 36.haftada kontrolüm var gün verir mi merak içindeyim. 15 şubat eşimin d günü 38+2 ye tekabül ediyor nasipse. Olursa o günü istiyoruz ama bebek önemli tabii