Bende de var benzer bir durum, arterlerden birinde kan akışı çok zayıf. Ama doktor telaş edilecek bir şey yok, sadece daha sıkı takip edeceğiz, biraz daha riskli durum ama her gebelik risklidir dedi. Rahat olmaya çalışın ki bebek de rahat olsun inşallah. 😊