Sinem0135 şimdi şöyle söyliyim en az 2 3 ay da hepsini halletmiş olursun yakın zamanda başımdam geçtiği için ben den sana şöyle bir öneri , ilk olsrak eşin sağlık ocağına gitsin sma testi versin oda kafadan çıkar , sonra tepecik eğitim araştırmadan genetikten sıra alın hem pıhtılaşmaya hemde koromozoma baktırın maximum 2 3 ayda çıkmış olur bunun sonuçları. Bu esnada rahim filmi çektir kürtajdan 1 ay sonra falan , sonrasında bu sonuçlarla birlikte dilersen benim dediğim doktora git o sana o gün vajinal muaye yapıyor ve ek olarak bir sürü kan testi yapıyor eşinden örnek alınıyor , sadece muayene ücreti ödüyorsun 307 tl diğer hiç birinden ücret alınmıyor , söylediklerimi yapıp gidersen zamandan kár ediyorsun, ben yaptırıp gitmiştim ama ysptırmayanlardan istemişlerdi o gün öyle hatırlıyorum hrm bu esnada psikolojik olarakda hazırlamış olursun kendini canım benim, çok şükür ben şuan 17 haftalık hamileyim önce rabbimin izniyle tabiki , her gün dua edicem sana ❤️ sormak istediğin bir şey olursa her zaman sorabilirsin