Bir rivayete göre içerde nasıllarsa dışarda da öylelermiş. Gel sarılalım ağlayalım bacım bende 32+2 deyim gece başlıyorlar mesaiye 20.00-03.00 arası içerde halay mı çekiyorlar diye şüpheliyim. Şöyle düşün benimkiler ikiz yani sen benden iyi durumdasın kendini böyle teselli edebilirsin 😂😂😂