Aylin123 26+6 yım 2damla kan geldi nst baktı doktor normal cıktı ama progestan verdi şimdi her kontrolde nst gircem erken gelirmi bebek böyle yaşayan oldmu hiç bide progestan kullananlar rahimi daralttğı için normal doğum zor olur diyolar 😔
Habis07 Aylin123 canm yaşamadım ama plesenta dekolman yani eşin erken ayrılma problemi olablyor saglıkcıyım asırı karın agrısı sertlik varsa bde karnında bdaha doktora gorun kanama nrmal deil hc b r zaman